Зміст публікації

1. Аналіз впливу маркетингової стратегії на формування складових інформаційно-логістичної системи торговельного підприємства
12-15
2. Теоретико-методичне забезпечення управління адаптивністю підприємства в умовах vuca-середовища
16-21
3. Метрики успіху стартапів: комплексний аналіз, контекстуальна адаптація та проблеми застосування
22-26
4. Модель управління стратегічним розвитком: етапи становлення та напрями еволюції
27-31
5. Еволюційна економіка та зерновий ринок: переозначення конкурентних переваг в епоху agriculture 4.0
32-38
6. Сучасні підходи до управління кар’єрою фахівців інноваційних підприємств
39-45
7. Освітні заклади в умовах змін: стратегічний менеджмент як інструмент адаптації до глобальних тенденцій
46-49
8. Методологічний підхід до формування інноваційних інструментів управління
50-55
9. Інноваційні технології оцінювання результативності управлінського персоналу в умовах повоєнної економіки
56-61
10. Формування та реалізація організаційного механізму мотивації праці в системі менеджменту організацій
62-65
11. Формування системи оцінювання соціальної відповідальності у сучасних соціально-економічних умовах
66-72
12. Інструменти маркетингу креативних індустрій: естетика, сенсорика та ідентичність
73-76
13. Інструменти та роль персоналізованих комунікацій у формуванні клієнтського досвіду
77-81
14. Гармонізація обліку розрахунків з покупцями та замовниками в умовах сталого розвитку
82-85
15. Управління бізнес-процесами підприємств україни в умовах цифрової трансформації та глобальної нестабільності
86-89
16. Формування стратегії імпортозаміщення на основі контролінгу ефективності підприємства
90-93
17. Інституційні та економічні засади державного регулювання аграрного сектору в україні
94-97
18. Концептуальні засади адаптивного менеджменту в комерційному банку в умовах воєнного стану
98-102
19. Винний корок як специфічний критерій ідентифікації
103-106
20. Інформаційні алгоритми як чинник симулякризації економіки, зростання ризикогенності і невизначеності
107-110
21. Порівняльний аналіз традиційних та інноваційних підходів до моделювання бізнес-процесів підприємства як інструменту реінжинірингу
111-114
22. Управління поведінкою персоналу підприємства в кризових умовах
115-117
23. Геопросторовий аналіз міського середовища і транспортної інфраструктури одеси в контексті сталого розвитку та державного управління
118-123
24. Передумови впровадження екологічних інновацій промислових підприємствах
124-128
25. Івент-менеджмент у системі бренд-менеджменту: синергія комунікацій та іміджу
129-132
26. Інституційна роль сільськогосподарських кооперативів у зміцненні продовольчої безпеки в умовах війни
133-139
27. Дороговкази до управління підприємством в умовах невизначеності та bani-світу
140-144
28. Проблемні аспекти орендних правовідносин на території харківської міської територіальної громади
145-149
29. Кадастрове зонування морських акваторій
150-154
30. Враження як теоретико-практичне підгрунтя репутації підприємств
155-159
31. Побудова карти висот геоїда та квазігеоїда та їх порівняння на території європи
160-165
32. Професійна етика бухгалтерів у контексті переходу україни до міжнародних стандартів обліку та фінансової звітності
166-169
33. Вплив аграрного сектору на розвиток логістичної інфраструктури україни
170-173
34. Правове забезпечення цифровізації місцевого самоврядування в контексті інтеграції роботизованих та інтелектуальних систем
174-178
35. Конкурентні переваги та стан ринку м’яса індичатини
179-184
36. Пріоритети розвитку оптової торгівлі зерном і фермерського підприємництва в умовах євроінтеграції
185-188
37. Методичне забезпечення оцінювання професійного розвитку управлінського персоналу
189-192
38. Інвестиційні стимули зростання ринку інжинірингових послуг
193-196
39. Альтернативна енергетика як драйвер економічної модернізації україни
197-200
40. Суб’єкти бізнесу в умовах цифровізації економіки: зміна функціональних ролей і форм взаємодії
201-206
41. Маркетингове забезпечення управління розвитком ресурсного потенціалу аграрних підприємств
207-214
42. Адаптивні стратегії управління корпоративною інтеграцією підприємств
215-219
43. Вплив лідерства на розвиток персоналу під впливом цифрової трансформації
220-225
44. Інноваційні підходи до створення туристичного продукту в одеському регіоні
226-229
45. Цифрова трансформація бізнесу: наукові підходи та інструменти для сталого розвитку
230-233
46. Фактори впливу на ефективність менеджменту розвитку закладів освіти
234-237
47. Фінансово-кредитні інструменти підтримки соціального житлового забезпечення в україні
238-242