Зміст публікації

1. Ідентифікування факторів впливу інноваційних ризиків на стадіях розроблення інноваційних проєктів на виробничих підприємствах
12-16
2. Моделі життєзабезпечення територіальних громад в умовах розвитку цифрової економіки
17-20
3. Кластерні моделі інноваційної взаємодії в контексті секторального відновлення економіки україни
21-25
4. Особливості маркетингових стратегій відкритих інновацій
26-32
5. Особливості планування велосипедної інфраструктури в транскордонному регіоні словаччини та україни
33-37
6. Специфіка надання інтегрованих соціальних послуг в сучасних умовах
38-44
7. Аналіз сучасного стану земельних ресурсів та морських територій миколаївської та одеської областей
45-49
8. Стратегічне управління проєктами в транспортному комплексі в контексті сталого розвитку
50-54
9. Підвищення узагальнюючої здатності моделей економічного зростання
55-63
10. Обліково-контрольне забезпечення товарів в системі управління підприємством
64-67
11. Базисні передумови стабільного розвитку суб’єктів авіаційної галузі україни
68-71
12. Екологічно збалансоване землекористування в міжнородному контексті: механізми управління та політики
72-75
13. Механізми публічного управління для зміцнення економічної безпеки в умовах цифрової трансформації
76-79
14. Проблеми стимулювання збуту насіння гарбузів
80-84
15. Вплив органічних добрив на економіку фермерських господарств
85-88
16. Глобальна продовольча безпека в сучасних умовах
89-92
17. Оцінка податкового навантаження та ролі податків у сучасній економці україни
93-97
18. Процесний підхід до впровадження моделей бізнес-освіти як інструменту розвитку соціальної відповідальності підприємства
98-101
19. Сучасні детермінанти маркетингової стратегії у сфері готельно-ресторанного бізнесу
102-107
20. Розвиток транскордонних громад і територій: сучасні проблеми та шляхи їх вирішення
108-111
21. Особливості управління оборотними коштами в умовах невизначеності
112-115
22. Методи усунення часових джерел похибок, які впливають на системи геодезичних спостережень
116-119
23. Характеристика сучасних стратегій контент-маркетингу
120-124
24. Формування комплексної системи оцінювання зовнішньоекономічної діяльності за рівнями управління
125-130
25. Синергія менеджменту у забезпеченні фінансово-економічної стійкості агропродовольчих підприємств: концептуальний підхід
131-135
26. Економічні аспекти smart-управління аграрним університетом в умовах цифрової трансформації та надзвичайних викликів
136-140
27. Стратегічне консультування бізнесу у контексті адаптації до норм єс
141-145
28. Технологічні інновації як інструменти управління логістичними витратами
146-150
29. Теоретичні аспекти забезпечення ефективності ресурсного потенціалу агропідприємств
151-154
30. Бізнес-освіта в україні в контексті глобальних тенденцій: рейтинги, бізнес-моделі і напрями розвитку
155-160
31. Діяльність неурядових організацій в закупівельній сфері та їх вплив на розвиток регіональної економіки
161-164
32. Формування комплексної системи управління інноваційним розвитком техніко-технологічного потенціалу аграрного підприємства
165-168
33. Характерні риси стратегування діяльності підприємств різних галузей під час війни з урахуванням особливостей економіки вражень
169-173
34. Удосконалення підходів до формування та регулювання конкурентоспроможності галузі аквакультури під впливом дефіциту продовольчих ресурсів
174-178
35. Оптимізація найму та адаптації персоналу: підхід на основі управління бізнес-процесами
179-184
36. Впровадження системи гейміфікації для мотивації персоналу відділу продажів
185-188
37. Роль поштового зв’язку в умовах надзвичайних ситуацій
189-194
38. Інвестиційне забезпечення інноваційної діяльності в аграрному секторі: методичні основи оцінки
195-199
39. Стратегії розвитку бізнес-освіти в україні в умовах глобалізації: цифрова трансформація як ключовий вектор змін
200-204
40. Цифровізація економічних процесів як чинник розвитку регіонального бізнесу
205-208
41. Вплив цифрових технологій на організаційно-економічний механізм забезпечення транспортного обслуговування виробників сільськогосподарської продукції в умовах надзвичайних викликів
209-212
42. Формування економічного механізму розвитку бізнес-процесів в умовах цифрової трансформації
217-220
43. Інтеграція креативного мислення в інноваційно орієнтовані управлінські стратегії
213-216
44. Трансформація соціально-економічного ландшафту територій під впливом збройної агресії
221-224
45. Забезпечення комплементарності розвитку потенціалу підприємства як інноваційна основа моделі циркулярної економіки
225-230
46. Роль цифрових індикаторів у забезпеченні конкурентоспроможності малих підприємств в умовах цифровізації
231-236
47. Вплив відкритості економіки на виробництво доданої вартості в харчовій промисловості україни
237-241
48. Безпекозабезпечувальна концепція в управлінні будівельним підприємством
242-249
49. Функціональні аспекти маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства в цифрову епоху
250-253
50. Детермінанти інтеграційних процесів як чинники посилення конкурентних переваг підприємства
254-257
51. Обґрунтування стратегій економічного управління підприємством в умовах цифровізації
258-267
52. Напрями спрямованості та ресурси стратегічного розвитку підприємства
268-273
53. Концептуальний зміст системної досконалості підприємства як бізнес-організації
274-277
54. Особливості системи управління ризиками в період воєнного стану
278-283
55. Європейський досвід цифрової трансформації бізнес-процесів в аграрній сфері та шляхи його імплементації у національних реаліях
284-288
56. Стратегічне управління інноваційним розвитком аграрних підприємств в контексті сучасних маркетингових тенденцій
289-294
57. Реформування моделей зайнятості у контексті розвитку смарт-промисловості
295-299
58. Підходи до формування маркетингових комунікацій в умовах диджиталізації освітнього процесу в закладах освіти
300-304
59. Соціально-економічні детермінанти розвитку людського потенціалу в умовах переходу до сталого розвитку
305-312
60. Цифрова трансформація маркетингової стратегії просування підприємства
313-316
61. Застосування європейського досвіду у формуванні інноваційних компетенцій в закладах вищої освіти україни
317-321
62. Дослідження впливу міжколісного диференціала на динамічні та тягово-енергетичні показники повнопривідного чотириколісного трактора
322-327
63. Міграція трудових ресурсів україни: стан проблеми та перспективи регулювання
328-332
64. Маркетингова товарна політика в умовах цифрової економіки
333-336
65. Використання цифрових аналітичних платформ як механізму інформаційної підтримки управлінських рішень у системі інноваційного розвитку підприємства
337-340
66. Науково-теоретичні засади розвитку зовнішньоекономічної діяльності в умовах воєнного стану
341-343
67. Антикризове управління підприємством в умовах воєнного стану
344-347
68. Систематизація наукових підходів до трактування конкурентоспроможності підприємств
348-352
69. Обґрунтування вибору показників і критеріїв оцінювання кваліфікації інспекторів з військового обліку
353-358
70. Інструменти та методи управління ризиками при підборі персоналу для іт-проєктів
359-362
71. Забезпечення антикризового управління підвищення стійкості функціонування підприємства при посиленні ризиків і небезпек
363-368
72. Фінансові та інвестиційні інструменти стимулювання сталого розвитку кластерів агропродовольчих підприємств у контексті продовольчої безпеки
369-372
73. Взаємозв’язок культури управління та командного менеджменту: шлях до підвищення ефективності підприємства
373-377
74. Шляхи подолання логістичної кризи в аграрній сфері
378-385
75. Управління інтелектуальним капіталом аграрних підприємств: оцінка результативності та стратегічні пріоритети
386-390
76. Механізми забезпечення конкурентної ціни на продукцію сільськогосподарських підприємств в умовах ринкових викликів
391-394
77. Опрацювання статичних гнсс вимірювань за допомогою trimble business center в навчальному процесі
395-399