Зміст публікації

1. Інноваційні підходи у мотиваційному управлінні в умовах змін і викликів
12-16
2. Особливості формування виробничого потенціалу підприємств харчової промисловості
17-23
3. Теоретичні підходи до розвитку логістичних систем в умовах нестабільності економічного середовища
24-29
4. Управління знаннями, конкурентоспроможністю та економічним розвитком в інноваційно-проєктній діяльності освітніх закладів
30-35
5. Вплив ефективності крос-культурної комунікації на розвиток індустрії туризму
36-40
6. Особливості розвитку лікувально-оздоровчого туризму
41-45
7. Використання людського капіталу у післявоєнній відбудові україни
46-50
8. Потенціал підприємства як важливий об’єкт оцінювання та контролю в системі управління
51-64
9. Обґрунтування пріоритетів збереження трудоресурсного потенціалу регіонів україни в умовах війни та повоєнного відновлення
65-69
10. Проєктний підхід в управлінні кадровим потенціалом підприємства як метод підвищення кадрової безпеки на мікрорівні
70-74
11. Розвиток конкурентних переваг аграрного підприємства: сучасні виклики та питання цифровізації
75-79
12. Впровадження тайм-менеджменту для підвищення ефективності розвитку персоналу
80-85
13. Теоретичні підходи щодо управління бізнес-процесами в аграрній сфері: сутність, класифікація, переваги
86-91
14. Обґрунтування понятійно-категоріального апарату симбіозу економіки вражень і стратегування
92-103
15. Обґрунтування тенденцій інноваційної діяльності підприємств в україні та пошук джерел фінансування інноваційного розвитку
104-108
16. Методи оцінки якості онлайн-курсів сайту пнс харківського національного економічного університету імені семена кузнеця
109-117
17. Механізм стратегічного управління конкурентним розвитком aгрaрних пiдприємcтв
118-124
18. Стратегічний інструментарій розвитку зеленого туризму в агробізнесі
125-133
19. Сутність та визначення категорії «запаси підприємства»
134-138
20. Впровадження бізнес-комунікацій як інструмента hr-політики на засадах диджиталізації
193-143
21. Організаційно-функціональна модель управління процесами інноваційно-цифрового розвитку підприємств агропродовольчої сфери
144-149
22. Сутність грошового потоку як економічної категорії
150-155
23. Формування інноваційної стратегії розвитку як напрям підвищення прибутковості підприємства
156-160
24. Методи оцінювання інвестиційної привабливості харчових підприємств у системі стратегічного моніторингу
161-170
25. Впровадження цифрових рішень для оптимізації управлінських процесів організації
171-176
26. Динаміка індексу людського розвитку: тренди і виклики
177-180
27. Переваги й ризики цифрової трансформації українських агропідприємств та запровадження технології інтернету речей
181-186
28. Трансформація українського бізнесу в умовах глобальних викликів
187-191
29. Перспективи відновлення розвитку туризму в україні в післявоєнний період на основі стратегії цифрової трансформації
192-200
30. Вплив макроекономічних управлінських рішень на інноваційні зрушення економіки україни
201-206
31. Механізм розвитку маркетингового менеджменту в умовах цифровізації
207-211
32. Фактори впливу на можливість реалізації інноваційно-інвестиційного потенціалу галузі торгівлі
212-217
33. Єфект від впливу цінових ризиків на підприємницькі структури залежно від їх розміру
218-223
34. Вплив глобальних тенденцій на розвиток регіонів україни
224-228
35. Стратегічні імперативи виробництва багатоцільових продуктів харчування та забезпечення продовольчої безпеки в умовах геополітичної нестабільності
229-233
36. Value engineering як інструмент прийняття управлінських рішень в проєктах
234-240
37. Управління інвестиціями у сталий розвиток зеленої енергетики
241-248
38. Значення державно-приватного партнерства в досягненні цілей сталого розвитку
249-259
39. Сучасні технології та штучний інтелект як чинники модернізації інноваційного розвитку бізнес-структур
260-268
40. Геоінформаційний аналіз кліматичних чинників розвитку вітрової енергетики в тернопільській області
269-273
41. Методичний підхід до оцінювання банківської підтримки розвитку малого підприємництва
274-281
42. Перспективи використання штучного інтелекту в кадастрових та землевпорядних процесах
282-287
43. Формування інклюзивного туристичного середовища в україні
288-291
44. Проблеми і можливості оптимізації ресурсного забезпечення інноваційно-технологічного розвитку підприємств в координатах параметрів економічної безпеки
292-298
45. Методичний підхід до економіко-географічного позиціонування країни у глобальному середовищі туристичного ринку
299-304
46. Інтелектуалізація капіталу як ключовий чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств у цифровій економіці
305-310
47. Цінові стратегії та їх вплив на споживацьку поведінку в умовах конкурентного середовищ
311-315
48. Стратегії розумної спеціалізації: європейський досвід і перспективи україни
316-321
49. Стратегічний моніторинг інвестиційної політики харчових підприємств україни
322-326
50. Методична база аналізу безпекоорієнтованого управління закладами охорони здоров’я
327-336
51. Процесний підхід до капіталізації як основи фінансової стійкості підприємств транспортної галузі в умовах інтелектуально-орієнтованого розвитку
337-342
52. Сучасні засоби розвитку та посилення мотивації праці персоналу закладів вищої освіти
343-348
53. Діагностика новітніх тенденцій формування патернів економічної поведінки споживачів
349-354
54. Принципові засади імплементації механізму управління бізнес-процесами у забезпеченні економічної безпеки підприємства
355-362
55. Особливості функціонування ринку транспортних послуг під час воєнного стану
363-369
56. Інтегральна оцінка сталого розвитку металургійних підприємств в україні
370-377
57. Огляд наявних теоретико-методичних засад оцінки інвестиційного потенціалу підприємства туристичної галузі
378-383
58. Управління людськими ресурсами: візуалізація, визначення тенденцій та ключових напрямів досліджень
384-389
59. Фінансова самодостатність місцевих бюджетів в умовах кризових викликів
390-394
60. Концептуальні основи управління економікою воєнного стану
395-402
61. Соціальні комунікації в контексті соціо-комунікаційної інженерії
403-406
62. Адаптивність як невід’ємна складова управління промисловими підприємствами в умовах нестабільності
407-410
63. теоретико-наукові підходи до поведінкової економіки за умов суспільної трансформації
411-415
64. Механізм державного регулювання структурних змін в контексті розвитку національної економіки
416-420
65. Земельно-ресурсний потенціал підприємств агробізнесу в умовах цифрових трансформацій
421-425
66. Розробка адаптивних механізмів стратегічного планування через призму підходів контролінгу в умовах глобалізованої економіки
426-430
67. Інституційні та функціональні аспекти кластеризації в інвестиційному забезпеченні аграрного сектору
431-434
68. Інформаційна підтримка управління агаробізнесом як інструмент реалізації конкурентного потенціалу
435-440
69. Ефективність корпоративного управління підприємством: забезпечення та виклики в агросфері
441-444