УДК 339.138
DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-58
JEL classification: L10, L 29, M31
Метою дослідження визначені аналіз та систематизація основних цілей та завдань маркетингових комунікацій у системі стратегічного управління підприємством. У статті розглядається роль маркетингових комунікацій у системі стратегічного управління підприємством. Розглянуто основні цілі та завдання маркетингових комунікацій. Досліджено основні інструменти маркетингових комунікацій та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства, позиціонування на ринку та зміцнення відносин з клієнтами. Запропоновано рекомендації щодо інтеграції комунікаційної стратегії в загальну систему управління для досягнення ефективності у довгостроковій перспективі. Особлива увага приділяється взаємозв’язку маркетингових комунікацій зі стратегіями маркетингово-збутової діяльності. Доведено, що взаємозв’язок між маркетинговими комунікаціями та маркетингово-збутовою діяльністю є критично важливим для досягнення цілей підприємства на конкурентному ринку.
Ключові слова: маркетингові комунікації, система управління підприємством, стратегічне управління, стратегічні цілі, маркетингово-збутова діяльність, стратегії маркетингово-збутової діяльності.
Література
- Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. Київ: Лібра, 2006. 720 с.
- Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ: Вид. група КМ-БУКС, 2019. 224 с.
- Лук’янець Т.І. Маpкетингова політика комунікацій: навчальний посібник. Київ: Київ. нац. екон. ун-т., 2000. 377 с.
- Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: курс лекцій. Київ: МАУП, 2013. 120 с.
- Оксанич А.П., Петренко В.Р., Костенко О.П. Інформаційні системи і технології маркетингу. Київ: Професіонал, 2008. 320 с.
- Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК). Рекламний ринок. Статистика рекламно-комунікаційого ринку України. URL: https://vrk.org.ua/ad-market/.
- Перерва І.М., Кінас І.О. Маркетинговий підхід до управління в підприємництві. Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Серія «Економічні науки». 2021. № 3. С. 26-32.
- Устік Т. В. Маркетинг регіонів як складова стратегії сталого розвитку: виклики, перспективи та інструментарії. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2024. Том 9. № 2. С. 28 – 32.
Статтю було отримано 05.08.2024
Quote article, APA style
Вовк Володимир Анатолійович, Гаврильченко Олена Володимирівна. 05.08.2024. Маркетингові комунікації в системі стратегічного управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємствааркетингові комунікації в системі стратегічного управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємства. The journal "Український журнал прикладної економіки та техніки". 2024 / #3. 327-330pp. https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-58
Quote article, MLA style
Вовк Володимир Анатолійович, Гаврильченко Олена Володимирівна. "Маркетингові комунікації в системі стратегічного управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємствааркетингові комунікації в системі стратегічного управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємства". The journal "Український журнал прикладної економіки та техніки". 05.08.2024. https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-58
Quote article, translit
Vovk Volodimir Anatolіyovich, Gavrilchenko Olena Volodimirіvna. "Marketingovі komunіkacії v sistemі strategіchnogo upravlіnnya marketingovo-zbutovoyu dіyalnіstyu pіdpriєmstvaarketingovі komunіkacії v sistemі strategіchnogo upravlіnnya marketingovo-zbutovoyu dіyalnіstyu pіdpriєmstva". The journal "Ukraїnskiy zhurnal prikladnoї ekonomіki ta tehnіki". 05.08.2024. https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-58
