УДК 658.8:658.15:004.738.5:005.591.6
DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2025-2-49
JEL classification: D80; G32; L21; M31; O33
Метою статті є теоретичне обґрунтування та систематизація функціональних аспектів маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації. У дослідженні використано методи аналізу, узагальнення, систематизації наукових джерел, а також структурно-функціональний підхід до визначення ролі маркетингового забезпечення в системі економічної безпеки підприємства. Встановлено, що сучасний маркетинг виконує низку стратегічно важливих функцій (інформаційну, аналітичну, репутаційну, клієнтську, комунікаційну, інноваційно-адаптаційну та стратегічно-координаційн), що сприяють зміцненню стійкості підприємства до внутрішніх і зовнішніх ризиків. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні маркетингу як ключового функціонального компонента інтегрованої системи забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання його результатів для розробки ефективних стратегій ризик-менеджменту та впровадження маркетингових інновацій з метою зміцнення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації. Перспективи подальших досліджень стосуються аналізу впливу маркетингових інновацій на економічну безпеку підприємства в умовах цифрових трансформацій.
Ключові слова: економічна безпека, маркетингове забезпечення, цифрова трансформація, функції маркетингу, управління ризиками.
Література
- Асамоах-Черемех Д. Маркетингові інструменти забезпечення економічної безпеки підприємства: сутність та класифікація. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 6, т. 2. С. 130–134. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-21.
- Бойко І. В. Маркетингове забезпечення економічної безпеки підприємств : дис. … канд. екон. наук : 21.04.02. ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». Київ, 2021. 259 с.
- Завербний А. С., Налутка П. В. Роль репутаційного менеджменту для підприємства під час кризових ситуацій: стратегія інформаційної війни. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 62. С. 665–670. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-96.
- Кульчицький І. І. Цифрова економіка та економічна безпека підприємства: стратегії управління. Актуальні питання економічних наук. 2024. № 6. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14575016.
- Рудніченко Є. М., Яремчук О. С., Гайдук О. О., Петяк А. М. Економічна безпека підприємства: теоретичні основи і сучасний погляд. Development of Service Industry Management. 2024. № 4 (8). С. 316–320. DOI: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(47).
- Савченко О. В. Маркетингові аспекти в системі забезпечення економічної безпеки бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. № 1 (338). С. 296–303. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-44.
- Штангрет І. А. Розвиток системи економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації економіки : дис. … д-ра філософії : 073 – менеджмент. Львівський державний університет внутрішніх справ. Львів, 2024. 249 с.
- Illiashenko S., Bilovodska O., Tsalko T., Tomchuk O., Nevmerzhytska S., Buhas N. Opportunities, threats and risks of implementation the innovative business management technologies in the post-pandemic period COVID-19. WSEAS Transactions on Business and Economics. 2022. Vol. 19. P. 1215–1229. DOI: https://doi.org/10.37394/23207.2022.19.107.
- Kopec A. Innovative approaches to crisis management within the context of balanced economic security. Expert: International Interdisciplinary Scientific Journal. 2024. Vol. 1, No. 5. P. 28–41. DOI: https://doi.org/10.62034/2815-5300/2024-v1-i5-003.
- Kotler P., Armstrong G. Principles of Marketing. 18th ed. Harlow, United Kingdom : Pearson Education Limited, 2020. 736 p.
Статтю було отримано 25.03.2025
Quote article, APA style
Закусило Вадим Володимирович. 25.03.2025 . Функціональні аспекти маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства в цифрову епоху. The journal "Український журнал прикладної економіки та техніки". 2025 / #2. 250-253pp. https://doi.org/10.36887/2415-8453-2025-2-49
Quote article, MLA style
Закусило Вадим Володимирович. "Функціональні аспекти маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства в цифрову епоху". The journal "Український журнал прикладної економіки та техніки". 25.03.2025 . https://doi.org/10.36887/2415-8453-2025-2-49
Quote article, translit
Zakusilo Vadim Volodimirovich. "Funkcіonalnі aspekti marketingovogo zabezpechennya ekonomіchnoї bezpeki pіdpriєmstva v cifrovu epohu". The journal "Ukraїnskiy zhurnal prikladnoї ekonomіki ta tehnіki". 25.03.2025 . https://doi.org/10.36887/2415-8453-2025-2-49
