УДК 331.101.262

DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-76

Ду Ханьюй,
здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування,
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
https://orcid.org/0009-0001-3988-0987

JEL classification: A20; I20

Розуміння того, що саме спонукає людей інвестувати час та кошти в бізнес-освіту, дозволяє освітнім установам розробляти більш ефективні та цілеспрямовані програми навчання, які краще відповідають потребам ринку праці та особистісним кар’єрним амбіціям здобувачів. В умовах потужної конкуренції та швидких технологічних змін постійне професійне вдосконалення стає ключовим фактором успіху як для окремих фахівців, так і організацій загалом. За результатами опитування було виявлено цілі здобуття бізнес-освіти та перспективи застосування отриманих навичок у професійному середовищі з урахуванням готовності до можливих змін. Визначено, що здебільшого здобувачі орієнтовані на забезпечення особистісного розвитку і статус. Доведено існування високого запиту практикоорієнтованості освітніх послуг у сфері бізнес-освіти в сучасних умовах. Обґрунтовано, що мотиви здобуття бізнес-освіти часто залежать від таких факторів: можливе кар’єрне зростання та збільшення доходу, запуск або масштабування власного бізнесу, зміна професійного напряму, міжнародні зв’язки та можливості, розширення професійних зв’язків та бажання отримати актуальні знання і навички.

Ключові слова: мотивація, освітня послуга, бізнес-освіта, навички, знання, професійна діяльність, диджиталізація.

Література

  1. Уманець Т.В. Адаптація управління бізнес-процесами в умовах цифровізації економіки: теоретичні аспекти: монографія. Одеса: ДУ «Ін-т. ринку і екон.-екол. дослідж НАН України», 2022. 380 с.
  2. Ахновська І.О., Болгов В.Є. Бізнес-освіта в умовах глобальної конкуренції. SWorldJournal. 2020. Issue 6. Part 4. Р. 120-127. DOI: https://doi.org/10.30888/2663-5712.2020-06-04-088.
  3. Бізнес-курси для підприємців: від початківців до MBA. 2023. Fondy. URL: https://fondy.ua/uk/knowledge/business-education/.
  4. Ремньова Л., Забаштанська Т. Концептуальні засади навчання персоналу в умовах діджитал-трансформації бізнесу. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. Випуск 1(25). С. 45–53. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-1(25)-45-53.
  5. Уманець Т.В., Шлафман Н.Л., Бондаренко О.В. Інституціональна домінанта адаптації управління бізнес-процесами до умов розвитку інформаційного суспільства в Україні. Економіка та суспільство. 2023. Випуск 56. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-45.
  6. Цапко А.М., Ковтун А.В., Білецька С.А. Щодо диверсифікації та діджиталізації освітнього простору в Україні: тренди глобалізації. Академічні візії. 2023. Випуск 16. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7664705.
  7. Чорнодід І.С., Федотов О.О., Пекін А.Ю. Сучасні підходи до адаптації бізнес-моделей в умовах перманентних змін зовнішнього середовища. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-13-04-10.
  8. Як провести аудит професійних навичок. 2024. Mike Pritula Talent Academy. URL: https://ukr.pritula.academy/tpost/9bm2loa391-yak-provesti-audit-profesinih-navichok.

Статтю було отримано 28.07.2024


Quote article, APA style

Ду Ханьюй. 28.07.2024 . Дослідження мотивації до отримання освітніх послуг у сфері бізнес-освіти та перспектив використання отриманих знань у професійній діяльності. The journal "Український журнал прикладної економіки та техніки". 2024 / #3. 423-427pp. https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-76

Quote article, MLA style

Ду Ханьюй. "Дослідження мотивації до отримання освітніх послуг у сфері бізнес-освіти та перспектив використання отриманих знань у професійній діяльності". The journal "Український журнал прикладної економіки та техніки". 28.07.2024 . https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-76

Quote article, translit

Du Hanyuy. "Doslіdzhennya motivacії do otrimannya osvіtnіh poslug u sferі bіznes-osvіti ta perspektiv vikoristannya otrimanih znan u profesіynіy dіyalnostі". The journal "Ukraїnskiy zhurnal prikladnoї ekonomіki ta tehnіki". 28.07.2024 . https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-76