УДК: 03.08.2024

DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-3-52

Ложачевська Олена Михайлівна,
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту,
Національний транспортний університет
https://orcid.org/0000–0001–8462–925X
Зось–Кіор Микола Валерійович,
доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту ім. І.А. Маркіної,
Полтавський державний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0001-8330-2909
Гнатенко Ірина Анатоліївна,
доктор економічних наук, професор, професор кафедри підприємництва та бізнесу,
Київський національний університет технологій та дизайну
https://orcid.org/0000-0002-0254-2466

JEL classification: O 10, O 33

У статті досліджено трансформації стратегії управління змінами конкурентоорієнтованого підприємства шляхом розвитку ефективної диджиталізації в умовах безпекових загроз. Впровадження диджиталізації в стратегію управління змінами допомагає підприємствам не тільки швидше реагувати на зовнішні загрози, але й бути більш стійкими до потенційних ризиків. Розробка ефективної цифрової стратегії, яка передбачає інноваційні підходи до збору, аналізу та управління даними, забезпечує можливість швидкого прийняття рішень та гнучкості в умовах кризи. Також такий підхід сприяє покращенню внутрішніх комунікацій, забезпеченню безперервності бізнесу та підвищенню продуктивності. Поглиблення досліджень у сфері цифрової трансформації допомагає зрозуміти вплив цифрових технологій на конкурентоспроможність, створюючи передумови для розробки інноваційних підходів до роботи з клієнтами та зміцнення позицій підприємства на ринку. Розвиток кризового управління за допомогою цифрових технологій стає ключовим аспектом забезпечення безперервності бізнесу, що особливо актуально в умовах загострення безпекових загроз. Таким чином, перспективи цих досліджень охоплюють широкий спектр напрямів, що включає підвищення стійкості, швидкість адаптації, ефективність операцій та конкуренто-спроможність підприємства, перетворюючи цифрові інструменти на потужний фактор підтримки стабільного зростання в сучасному бізнес-середовищі.

Ключові слова: трансформації, стратегія, управління, організація діяльності, управління змінами, диджитал-орієнтоване підприємство, розвиток підприємства, безпекові загрози, конкурентоспроможність, ефективність.

Література

  1. Денисюк О.М. Актуальні питання соціальної роботи: навчальний посібник. Ужгород: РІК-У, 2023. 420 с.
  2. Друкер П.Ф. Як управляти собою. Київ: КНИГОЛАВ, 2017. 69 с.
  3. Коваленко Є.І. Коменський Я.А. Енциклопедія освіти. Київ: Юніком Інтер, 2008. С. 407-408.
  4. Ковальчук С.В., Ковінько О.М., Лісовський І. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2018. Vol. 2.1. Р. 55-73.
  5. Вдовічен А.А., Вдовічена О.Г., Чичун В.А. Менеджмент у питаннях та відповідях: навчальний посібник. Чернівці: ЧТЕІ ДТЕУ. 2023. 172 с.
  6. Михайлов С.І. Менеджмент: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2017. 536 с.
  7. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: Наш формат, 2020. 416 с.
  8. Brown K., Smith J. The Role of Quantitative Finance in Financial Market Analysis and Decision-Making. Financial Analysts Journal. 2022. Vol. 78. Р. 44-60.
  9. Stolyarov V., Pásztorová J., Zos-Kior M., Hnatenko I., Petchenko M. Optimization of material and technical supply management of industrial enterprises. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2022. Vol. 3(189). Р.163-167.
  10. Zham O., Rudyka V., Voronko-Nevidnycha T., Bebko S., Shikovets C., Kvita H. Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterprise. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2023. Vol. 5. № 52. Р. 162-172.

Статтю було отримано 03.08.2024