УДК: 658.589:334.716:658.5;

DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-4-58

Дашутіна Людмила Олександрівна,
к.е.н., доцент кафедри менеджменту імені професора Л.І. Михайлової, Сумський національний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0002-6421-816X
Сюй Тянь,
аспірантка кафедри менеджменту імені професора Л.І. Михайлової, Сумський національний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0002-4116-1324

JEL classification: M11, L52, O21, O31

Стаття присвячена огляду діяльності Midea Group, що працює в промисловості побутової техніки. Midea Group складається з трьох зареєстрованих на біржі компаній і чотирьох промислових груп, що робить її одним з найбільших центрів виробництва та експорту білої техніки в Китаї. Виявлено, що за роки діяльності компанія розширила свій портфель у п’яти бізнес-сегментах: розумний дім, будівельні технології, промислові технології, робототехніка та автоматизація, а також цифрові інновації. Компанія працює у понад 200 країнах і регіонах. У статті розглядається важливість ефективного управління економікою підприємства в сучасному бізнес-ландшафті. Доведено, що вміле економічне управління є життєво важливим для оптимізації розподілу ресурсів, підвищення прибутковості та забезпечення сталого розвитку. Визначено значення інновацій в управлінні економікою та наведено аналіз різних показників управління економікою за різні періоди часу. Економічний аналіз Midea Group здійснено за допомогою методу аналізу POWERSWOT, який характеризує кілька факторів, що сприяють її успіху. Виявлено, що управлінські рішення Midea Group є практичними і компанія використовує плани стимулів для мотивації співробітників, що призвело до разючого зростання операційного доходу. З’ясовано зобов’язання Midea Group щодо дотримання правил і використання можливостей політики, що допомогли їй підтримувати стабільне зростання рентабельності інвестицій та інвестицій у дослідження та розроблення, підтримуючи стійку діяльність. Використання компанією прибутку від неопераційних інвестицій сприяло диверсифікованому розвитку, попри те, що вона розсудливо управляє своїм боргом. Midea Group зосереджується на складних планах заохочення та підході, орієнтованому на людей, поширюючи плани заохочення акцій на працівників різних посад. Компанія надає пріоритет сталому розвитку, використовуючи принципи економічного менеджменту для покращення своїх довгострокових перспектив і стійкості на глобальному ринку.

Ключові слова: глобалізація, розвиток підприємства, стратегічні практики, Midea Group, глобальний ринок, конкурентна перевага, культурна адаптація, глобальний ланцюг створення вартості, інновації.

Література

  1. Lei Z. Research on Enterprise economic Management mode under the background of market economy. Economic and trade practice. №05. Р. 64.
  2. Ning D. Research on Enterprise Organization Structure Reform in the Era of Knowledge Economy. HKSAR Economy. №02. Р. 166-167.
  3. Sun H., Li C. Economic Policy Uncertainty, Enterprise Financing Behavior and Diversified Business Strategy. Scientific decision-making. №08. Р. 15-39.
  4. Yang, W. Research on Strategic Oriented Enterprise Comprehensive Incentive Mechanism-using Balanced Scorecard Tool. Journal of Shanxi University of Finance and Economics. №S2. Р. 190-191-196.
  5. Yu H. Analysis of the standardized strategy of enterprise economic management mode under the background of digital economy era. Business Observation. № 04. Р 113-116.
  6. Xu T. Research on Innovative Development Strategy of Innovative Enterprises Based on the Construction of Modern Economic System. 2021 7th International Conference on Business, Economics and Management Innovation. 2021. 38. Р. 98-102.
  7. Xu T. Innovation strategy of enterprise economic management. Sectoral research XXI: characteristics and features: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference. European Scientific Platform. 2021. Vol. 1. P. 55-57.
  8. Dashutina L.O. Teoretyko-metodolohichni zasady efektyvnoho upravlinnya pidpryyemstvom v umovakh hlobalizatsiynykh vyklykiv suchasnosti. Zhurnal « Naukovi innovatsiyi ta peredovi tekhnolohiyi» (Seriya «Upravlinnya ta administruvannya», Seriya «Pravo», Seriya «Ekonomika», Seriya «Psykholohiya», Seriya «Pedahohika»). 2023. № 5(19). Р.185-194. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-5(19).

Статтю було отримано 23.09.2023