Зміст публікації

1. Ідентифікування факторів впливу інноваційних ризиків на стадіях розроблення інноваційних проєктів на виробничих підприємствах
12-16
2. Моделі життєзабезпечення територіальних громад в умовах розвитку цифрової економіки
17-20
3. Кластерні моделі інноваційної взаємодії в контексті секторального відновлення економіки україни
21-25
4. Особливості маркетингових стратегій відкритих інновацій
26-32
5. Особливості планування велосипедної інфраструктури в транскордонному регіоні словаччини та україни
33-37
6. Специфіка надання інтегрованих соціальних послуг в сучасних умовах
38-44
7. Аналіз сучасного стану земельних ресурсів та морських територій миколаївської та одеської областей
45-49
8. Стратегічне управління проєктами в транспортному комплексі в контексті сталого розвитку
50-54
9. Підвищення узагальнюючої здатності моделей економічного зростання
55-63
10. Обліково-контрольне забезпечення товарів в системі управління підприємством
64-67
11. Базисні передумови стабільного розвитку суб’єктів авіаційної галузі україни
68-71
12. Екологічно збалансоване землекористування в міжнородному контексті: механізми управління та політики
72-75
13. Механізми публічного управління для зміцнення економічної безпеки в умовах цифрової трансформації
76-79
14. Проблеми стимулювання збуту насіння гарбузів
80-84
15. Вплив органічних добрив на економіку фермерських господарств
85-88
16. Глобальна продовольча безпека в сучасних умовах
89-92
17. Оцінка податкового навантаження та ролі податків у сучасній економці україни
93-97
18. Процесний підхід до впровадження моделей бізнес-освіти як інструменту розвитку соціальної відповідальності підприємства
98-101
19. Сучасні детермінанти маркетингової стратегії у сфері готельно-ресторанного бізнесу
102-107
20. Розвиток транскордонних громад і територій: сучасні проблеми та шляхи їх вирішення
108-111
21. Особливості управління оборотними коштами в умовах невизначеності
112-115
22. Методи усунення часових джерел похибок, які впливають на системи геодезичних спостережень
116-119
23. Характеристика сучасних стратегій контент-маркетингу
120-124
24. Формування комплексної системи оцінювання зовнішньоекономічної діяльності за рівнями управління
125-130
25. Синергія менеджменту у забезпеченні фінансово-економічної стійкості агропродовольчих підприємств: концептуальний підхід
131-135
26. Економічні аспекти smart-управління аграрним університетом в умовах цифрової трансформації та надзвичайних викликів
136-140
27. Стратегічне консультування бізнесу у контексті адаптації до норм єс
141-145
28. Технологічні інновації як інструменти управління логістичними витратами
146-150
29. Теоретичні аспекти забезпечення ефективності ресурсного потенціалу агропідприємств
151-154
30. Бізнес-освіта в україні в контексті глобальних тенденцій: рейтинги, бізнес-моделі і напрями розвитку
155-160
31. Діяльність неурядових організацій в закупівельній сфері та їх вплив на розвиток регіональної економіки
161-164
32. Формування комплексної системи управління інноваційним розвитком техніко-технологічного потенціалу аграрного підприємства
165-168
33. Характерні риси стратегування діяльності підприємств різних галузей під час війни з урахуванням особливостей економіки вражень
169-173
34. Удосконалення підходів до формування та регулювання конкурентоспроможності галузі аквакультури під впливом дефіциту продовольчих ресурсів
174-178
35. Оптимізація найму та адаптації персоналу: підхід на основі управління бізнес-процесами
179-184
36. Впровадження системи гейміфікації для мотивації персоналу відділу продажів
185-188
37. Роль поштового зв’язку в умовах надзвичайних ситуацій
189-194
38. Інвестиційне забезпечення інноваційної діяльності в аграрному секторі: методичні основи оцінки
195-199
39. Стратегії розвитку бізнес-освіти в україні в умовах глобалізації: цифрова трансформація як ключовий вектор змін
200-204
40. Цифровізація економічних процесів як чинник розвитку регіонального бізнесу
205-208
41. Вплив цифрових технологій на організаційно-економічний механізм забезпечення транспортного обслуговування виробників сільськогосподарської продукції в умовах надзвичайних викликів
209-212
42. Формування економічного механізму розвитку бізнес-процесів в умовах цифрової трансформації
217-220
43. Інтеграція креативного мислення в інноваційно орієнтовані управлінські стратегії
213-216
44. Трансформація соціально-економічного ландшафту територій під впливом збройної агресії
221-224