Зміст публікації

1. Інноваційні підходи у мотиваційному управлінні в умовах змін і викликів
12-16
2. Особливості формування виробничого потенціалу підприємств харчової промисловості
17-23
3. Теоретичні підходи до розвитку логістичних систем в умовах нестабільності економічного середовища
24-29
4. Управління знаннями, конкурентоспроможністю та економічним розвитком в інноваційно-проєктній діяльності освітніх закладів
30-35
5. Вплив ефективності крос-культурної комунікації на розвиток індустрії туризму
36-40
6. Особливості розвитку лікувально-оздоровчого туризму
41-45
7. Використання людського капіталу у післявоєнній відбудові україни
46-50
8. Потенціал підприємства як важливий об’єкт оцінювання та контролю в системі управління
51-64
9. Обґрунтування пріоритетів збереження трудоресурсного потенціалу регіонів україни в умовах війни та повоєнного відновлення
65-69
10. Розвиток конкурентних переваг аграрного підприємства: сучасні виклики та питання цифровізації
75-79
11. Впровадження тайм-менеджменту для підвищення ефективності розвитку персоналу
80-85
12. Теоретичні підходи щодо управління бізнес-процесами в аграрній сфері: сутність, класифікація, переваги
86-91
13. Обґрунтування понятійно-категоріального апарату симбіозу економіки вражень і стратегування
92-103
14. Обґрунтування тенденцій інноваційної діяльності підприємств в україні та пошук джерел фінансування інноваційного розвитку
104-108
15. Методи оцінки якості онлайн-курсів сайту пнс харківського національного економічного університету імені семена кузнеця
109-117
16. Механізм стратегічного управління конкурентним розвитком aгрaрних пiдприємcтв
118-124
17. Стратегічний інструментарій розвитку зеленого туризму в агробізнесі
125-133
18. Сутність та визначення категорії «запаси підприємства»
134-138
19. Впровадження бізнес-комунікацій як інструмента hr-політики на засадах диджиталізації
193-143
20. Організаційно-функціональна модель управління процесами інноваційно-цифрового розвитку підприємств агропродовольчої сфери
144-149
21. Сутність грошового потоку як економічної категорії
150-155
22. Формування інноваційної стратегії розвитку як напрям підвищення прибутковості підприємства
156-160
23. Методи оцінювання інвестиційної привабливості харчових підприємств у системі стратегічного моніторингу
161-170
24. Впровадження цифрових рішень для оптимізації управлінських процесів організації
171-176
25. Динаміка індексу людського розвитку: тренди і виклики
177-180
26. Переваги й ризики цифрової трансформації українських агропідприємств та запровадження технології інтернету речей
181-186
27. Трансформація українського бізнесу в умовах глобальних викликів
187-191
28. Перспективи відновлення розвитку туризму в україні в післявоєнний період на основі стратегії цифрової трансформації
192-200
29. Вплив макроекономічних управлінських рішень на інноваційні зрушення економіки україни
201-206
30. Механізм розвитку маркетингового менеджменту в умовах цифровізації
207-211
31. Фактори впливу на можливість реалізації інноваційно-інвестиційного потенціалу галузі торгівлі
212-217
32. Єфект від впливу цінових ризиків на підприємницькі структури залежно від їх розміру
218-223
33. Вплив глобальних тенденцій на розвиток регіонів україни
224-228
34. Стратегічні імперативи виробництва багатоцільових продуктів харчування та забезпечення продовольчої безпеки в умовах геополітичної нестабільності
229-233
35. Value engineering як інструмент прийняття управлінських рішень в проєктах
234-240
36. Управління інвестиціями у сталий розвиток зеленої енергетики
241-248
37. Значення державно-приватного партнерства в досягненні цілей сталого розвитку
249-259