Зміст публікації

1. Інноваційні підходи у мотиваційному управлінні в умовах змін і викликів
12-16
2. Особливості формування виробничого потенціалу підприємств харчової промисловості
17-23
3. Теоретичні підходи до розвитку логістичних систем в умовах нестабільності економічного середовища
24-29
4. Управління знаннями, конкурентоспроможністю та економічним розвитком в інноваційно-проєктній діяльності освітніх закладів
30-35
5. Вплив ефективності крос-культурної комунікації на розвиток індустрії туризму
36-40
6. Особливості розвитку лікувально-оздоровчого туризму
41-45
7. Використання людського капіталу у післявоєнній відбудові україни
46-50
8. Потенціал підприємства як важливий об’єкт оцінювання та контролю в системі управління
51-64
9. Обґрунтування пріоритетів збереження трудоресурсного потенціалу регіонів україни в умовах війни та повоєнного відновлення
65-69
10. Розвиток конкурентних переваг аграрного підприємства: сучасні виклики та питання цифровізації
75-79
11. Впровадження тайм-менеджменту для підвищення ефективності розвитку персоналу
80-85
12. Теоретичні підходи щодо управління бізнес-процесами в аграрній сфері: сутність, класифікація, переваги
86-91
13. Обґрунтування понятійно-категоріального апарату симбіозу економіки вражень і стратегування
92-103
14. Обґрунтування тенденцій інноваційної діяльності підприємств в україні та пошук джерел фінансування інноваційного розвитку
104-108
15. Методи оцінки якості онлайн-курсів сайту пнс харківського національного економічного університету імені семена кузнеця
109-117
16. Механізм стратегічного управління конкурентним розвитком aгрaрних пiдприємcтв
118-124
17. Стратегічний інструментарій розвитку зеленого туризму в агробізнесі
125-133
18. Сутність та визначення категорії «запаси підприємства»
134-138
19. Впровадження бізнес-комунікацій як інструмента hr-політики на засадах диджиталізації
193-143
20. Організаційно-функціональна модель управління процесами інноваційно-цифрового розвитку підприємств агропродовольчої сфери
144-149
21. Сутність грошового потоку як економічної категорії
150-155
22. Формування інноваційної стратегії розвитку як напрям підвищення прибутковості підприємства
156-160
23. Методи оцінювання інвестиційної привабливості харчових підприємств у системі стратегічного моніторингу
161-170
24. Впровадження цифрових рішень для оптимізації управлінських процесів організації
171-176
25. Динаміка індексу людського розвитку: тренди і виклики
177-180
26. Переваги й ризики цифрової трансформації українських агропідприємств та запровадження технології інтернету речей
181-186
27. Трансформація українського бізнесу в умовах глобальних викликів
187-191
28. Перспективи відновлення розвитку туризму в україні в післявоєнний період на основі стратегії цифрової трансформації
192-200
29. Вплив макроекономічних управлінських рішень на інноваційні зрушення економіки україни
201-206
30. Механізм розвитку маркетингового менеджменту в умовах цифровізації
207-211
31. Фактори впливу на можливість реалізації інноваційно-інвестиційного потенціалу галузі торгівлі
212-217
32. Єфект від впливу цінових ризиків на підприємницькі структури залежно від їх розміру
218-223
33. Вплив глобальних тенденцій на розвиток регіонів україни
224-228
34. Стратегічні імперативи виробництва багатоцільових продуктів харчування та забезпечення продовольчої безпеки в умовах геополітичної нестабільності
229-233
35. Value engineering як інструмент прийняття управлінських рішень в проєктах
234-240
36. Управління інвестиціями у сталий розвиток зеленої енергетики
241-248
37. Значення державно-приватного партнерства в досягненні цілей сталого розвитку
249-259
38. Сучасні технології та штучний інтелект як чинники модернізації інноваційного розвитку бізнес-структур
260-268
39. Геоінформаційний аналіз кліматичних чинників розвитку вітрової енергетики в тернопільській області
269-273
40. Методичний підхід до оцінювання банківської підтримки розвитку малого підприємництва
274-281
41. Перспективи використання штучного інтелекту в кадастрових та землевпорядних процесах
282-287
42. Формування інклюзивного туристичного середовища в україні
288-291
43. Проблеми і можливості оптимізації ресурсного забезпечення інноваційно-технологічного розвитку підприємств в координатах параметрів економічної безпеки
292-298
44. Методичний підхід до економіко-географічного позиціонування країни у глобальному середовищі туристичного ринку
299-304
45. Інтелектуалізація капіталу як ключовий чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств у цифровій економіці
305-310
46. Цінові стратегії та їх вплив на споживацьку поведінку в умовах конкурентного середовищ
311-315
47. Стратегії розумної спеціалізації: європейський досвід і перспективи україни
316-321
48. Стратегічний моніторинг інвестиційної політики харчових підприємств україни
322-326
49. Методична база аналізу безпекоорієнтованого управління закладами охорони здоров’я
327-336
50. Процесний підхід до капіталізації як основи фінансової стійкості підприємств транспортної галузі в умовах інтелектуально-орієнтованого розвитку
337-342
51. Сучасні засоби розвитку та посилення мотивації праці персоналу закладів вищої освіти
343-348
52. Діагностика новітніх тенденцій формування патернів економічної поведінки споживачів
349-354
53. Принципові засади імплементації механізму управління бізнес-процесами у забезпеченні економічної безпеки підприємства
355-362
54. Особливості функціонування ринку транспортних послуг під час воєнного стану
363-369
55. Інтегральна оцінка сталого розвитку металургійних підприємств в україні
370-377
56. Огляд наявних теоретико-методичних засад оцінки інвестиційного потенціалу підприємства туристичної галузі
378-383
57. Управління людськими ресурсами: візуалізація, визначення тенденцій та ключових напрямів досліджень
384-389
58. Фінансова самодостатність місцевих бюджетів в умовах кризових викликів
390-394
59. Концептуальні основи управління економікою воєнного стану
395-402
60. Соціальні комунікації в контексті соціо-комунікаційної інженерії
403-406
61. Адаптивність як невід’ємна складова управління промисловими підприємствами в умовах нестабільності
407-410
62. теоретико-наукові підходи до поведінкової економіки за умов суспільної трансформації
411-415
63. Механізм державного регулювання структурних змін в контексті розвитку національної економіки
416-420
64. Земельно-ресурсний потенціал підприємств агробізнесу в умовах цифрових трансформацій
421-425
65. Розробка адаптивних механізмів стратегічного планування через призму підходів контролінгу в умовах глобалізованої економіки
426-430
66. Інституційні та функціональні аспекти кластеризації в інвестиційному забезпеченні аграрного сектору
431-434
67. Інформаційна підтримка управління агаробізнесом як інструмент реалізації конкурентного потенціалу
435-440
68. Ефективність корпоративного управління підприємством: забезпечення та виклики в агросфері
441-444