Зміст публікації

1. Академічна чесність та її важливість у вищій освіті: вплив інноваційних технологій
10-15
2. Особливості управлінського обліку витрат на маркетинг та збут в сільськогосподарських підприємствах
16-21
3. Корпоративна культура та її вплив на розвиток підприємства
22-25
4. Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації
26-29
5. Цифровий менеджмент як сучасний тренд розвитку підприємства
30-35
6. Соціальні та економічні ефекти розвитку ринку іпотечного кредитування в умовах дії правового режиму воєнного стану
36-40
7. Гнучка зайнятість як засіб збереження робочих місць на українських підприємствах під час війни
41-46
8. Міжнародний досвід бухгалтерського обліку маркетингових витрат
47-51
9. Аспекти стратегічного спрямування діяльності підприємств
52-55
10. Інституціональні засади формування та розвитку стійкого ринку електронної комерції
56-60
11. Інноваційний розвиток як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств
61-65
12. Концепція організації комплексного управління громадськими формуваннями у сфері освіти і науки в україні
66-72
13. Економіко-правова сутність митної політики: макро- та мікро- аспект
73-77
14. Інституціональний базис для регулювання ринку логістичних послуг в україні та її регіонах з боку держави
78-86
15. Реалізація виробничого потенціалу підприємства в контексті забезпечення економічної безпеки
87-90
16. Методичні аспекти формування облікової політики товарів у системі управління підприємством
91-96
17. Механізми тактичного управління торговельних підприємств на основі використання їх потенціалу в умовах розвитку е-бізнесу
97-101
18. Розвиток систем обліково-аналітичного забезпечення в умовах цифрової трансформації інформаційної індустрії
102-106
19. Стратегічні засади переформатування логістичних ланцюгів агропродовольчої продукції в систему замкнених циклів у парадигмі циркулярної економіки
107-112
20. Стратегічні пріоритети формування економічної безпеки і диджиталізації управлінської звітності для розвитку малих форм господарювання на сільських територіях
113-117
21. Організаційно-економічний механізм управління ризиками підприємства в умовах цифровізації
118-121
22. Роль держави та громадських організацій у підтримці соціально відповідального бізнесу
122-128
23. Розробка та впровадження удосконалених методів управління бізнес-процесами підприємств торгівлі та апк
129-138
24. Організаційно-економічні засади диверсифікації структури капіталу підприємств аграрного виробництва
139-143
25. Моделі відновлення транспортно-логістичної інфраструктури скотарства на деокупованих територіях україни
144-149
26. Особливості бізнес-планування у сфері гостинності
150-154
27. Роль партнерства у забезпеченні сталого розвитку підприємства в умовах нестабільності
155-159
28. Сучасні аналітичні інструменти відповідального ведення бізнесу та впровадження стандартів єс для сталого розвитку в агропродовольчому секторі
160-168
29. Аналіз основних структурних елементів та показників діяльності системи охорони здоров’я україни
169-174
30. Теоретичні аспекти формування системи обліку корпоративної соціальної відповідальності
175-180
31. Запровадження проєктного підходу як інструменту забезпечення гнучкості та адаптивності підприємств у турбулентному середовищі
181-185
32. Роль соціально відповідального маркетингу в забезпеченні стратегічного розвитку підприємства
186-189
33. Агломераційні процеси та інклюзивний розвиток: стратегування і смарт-підхід
190-197
34. Методологічні засади макроекономічного оцінювання ефективності розвитку аграрної науки
198-203
35. Теоретичні засади розвитку системи управління ризиками на підприємствах лісопромислового комплексу
204-207
36. Інтелектуальний капітал і його значення для забезпечення економічної стабільності та національної безпеки
208-214
37. Визначення ефективності корпоративного контролю в інтеграційних об’єднаннях акціонерних товариств на засадах економічної безпеки
215-219
38. Фідбек як інструмент управління розвитком закладів вищої освіти в умовах сьогодення
220-224
39. Сучасний стан банківського кредитування суб’єктів малого підприємництва сфери оборони в україні
225-230
40. Інноваційні рішення як джерело розвитку агробізнесу
231-235
41. Ризики безпекового управління суб’єктів логістичного діяльності у фокусі сучасних викликів: практичний інструментарій
236-240
42. Вплив емоційного вигорання на поведінку персоналу
241-245
43. Методичний підхід до оцінювання соціальної відповідальності підприємства в умовах інноваційності бізнесу
246-251
44. Використання штучного інтелекту та big data в управлінні туристичними напрямами
252-255
45. Формування інноваційної екосистеми сталого економічного відновлення і розвитку регіонів для посилення національної безпеки україни
256-261
46. Економічна сутність та роль бухгалтерської звітності в інформаційному забезпеченні державного управління
262-269
47. Управління персоналом підприємства в умовах цифрової економіки: чинники ефективності та особливості забезпечення
270-274
48. Теоретичні засади формування корпоративної соціальної відповідальності в агробізнесі
275-281
49. Застосування гнучкої зайнятості на підприємствах
282-286
50. Математичне моделювання показників геопросторового розвитку територіальних громад
287-292
51. Трансформація системи операційного менеджменту в умовах кризи: фінансові та соціальні аспекти
293-298
52. Трансформація стратегії управління змінами конкурентоорієнтованого підприємства шляхом розвитку ефективної диджиталізації в умовах безпекових загроз
299-302
53. Теоретико-методичне забезпечення оцінки сталого розвитку сільськогосподарських підприємств
303-307
54. Підходи до формування економічної безпеки машинобудівного комплексу україни та зарубіжних країнах в аспекті міжнародної економічної діяльності
316-320
55. Перспективи застосування моделей глибокого навчання у сфері економіки і фінансів
321-326
56. Маркетингові комунікації в системі стратегічного управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємствааркетингові комунікації в системі стратегічного управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємства
327-330
57. Вплив концепції сталого розвитку на побудову стратегічного управлінського та фінансового обліку в сільському господарстві
331-335
58. Сучасні підходи до аналізу ризиків і загроз для безпеки аграрних підприємств
336-339
59. Стан і перспективи конкурентоспроможності іт-компаній на ринку послуг
340-345
60. Методологічні засади стратегічного управління розвитком виноградарсько-виноробного комплексу
346-350
61. Оцінювання фінансово-економічного потенціалу територіальних громад через аналіз бюджетних показників
351-357
62. Формування ефективної системи управління реструктуризацією аграрних підприємств
358-361
63. Потенційні напрями залучення інвестицій у розвиток ресурсного потенціалу агропідприємства
362-366
64. Аналіз факторів впливу на конкурентні стратегії агропромислових підприємств у контексті інноваційного розвитку
367-372
65. Аналіз ефективності маркетингових заходів аграрних підприємств у процесі освоєння глобальних ринків
373-378
66. Сучасні підходи, тенденції та напрями розвитку кадрового потенціалу аграрних підприємств
379-382
67. Стійкість і соціальна відповідальність людських ресурсів як глобальна репутаційна тенденція конкурентоспроможності
383-391
68. Вплив системи моніторингу і контролінгу на довгострокову стійкість підприємства
392-396
69. Інформаційна безпека як складова організаційно-правового захисту аграрного бізнесу
397-401
70. Чинники ефективності інтегрованих аграрних підприємств
402-406
71. Сталий розвиток агробізнесу через впровадження екоінновацій
407-411
72. Розробка та впровадження системи моніторингу загроз економічній безпеці підприємства
412-417