Зміст публікації

1. Академічна чесність та її важливість у вищій освіті: вплив інноваційних технологій
10-15
2. Особливості управлінського обліку витрат на маркетинг та збут в сільськогосподарських підприємствах
16-21
3. Корпоративна культура та її вплив на розвиток підприємства
22-25
4. Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації
26-29
5. Цифровий менеджмент як сучасний тренд розвитку підприємства
30-35
6. Соціальні та економічні ефекти розвитку ринку іпотечного кредитування в умовах дії правового режиму воєнного стану
36-40
7. Гнучка зайнятість як засіб збереження робочих місць на українських підприємствах під час війни
41-46
8. Міжнародний досвід бухгалтерського обліку маркетингових витрат
47-51
9. Аспекти стратегічного спрямування діяльності підприємств
52-55
10. Інституціональні засади формування та розвитку стійкого ринку електронної комерції
56-60
11. Інноваційний розвиток як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств
61-65
12. Концепція організації комплексного управління громадськими формуваннями у сфері освіти і науки в україні
66-72
13. Економіко-правова сутність митної політики: макро- та мікро- аспект
73-77
14. Інституціональний базис для регулювання ринку логістичних послуг в україні та її регіонах з боку держави
78-86
15. Реалізація виробничого потенціалу підприємства в контексті забезпечення економічної безпеки
87-90
16. Методичні аспекти формування облікової політики товарів у системі управління підприємством
91-96
17. Механізми тактичного управління торговельних підприємств на основі використання їх потенціалу в умовах розвитку е-бізнесу
97-101
18. Розвиток систем обліково-аналітичного забезпечення в умовах цифрової трансформації інформаційної індустрії
102-106
19. Стратегічні засади переформатування логістичних ланцюгів агропродовольчої продукції в систему замкнених циклів у парадигмі циркулярної економіки
107-112
20. Стратегічні пріоритети формування економічної безпеки і диджиталізації управлінської звітності для розвитку малих форм господарювання на сільських територіях
113-117
21. Організаційно-економічний механізм управління ризиками підприємства в умовах цифровізації
118-121
22. Роль держави та громадських організацій у підтримці соціально відповідального бізнесу
122-128
23. Розробка та впровадження удосконалених методів управління бізнес-процесами підприємств торгівлі та апк
129-138
24. Організаційно-економічні засади диверсифікації структури капіталу підприємств аграрного виробництва
139-143
25. Моделі відновлення транспортно-логістичної інфраструктури скотарства на деокупованих територіях україни
144-149
26. Особливості бізнес-планування у сфері гостинності
150-154
27. Роль партнерства у забезпеченні сталого розвитку підприємства в умовах нестабільності
155-159
28. Сучасні аналітичні інструменти відповідального ведення бізнесу та впровадження стандартів єс для сталого розвитку в агропродовольчому секторі
160-168
29. Аналіз основних структурних елементів та показників діяльності системи охорони здоров’я україни
169-174
30. Теоретичні аспекти формування системи обліку корпоративної соціальної відповідальності
175-180
31. Запровадження проєктного підходу як інструменту забезпечення гнучкості та адаптивності підприємств у турбулентному середовищі
181-185
32. Роль соціально відповідального маркетингу в забезпеченні стратегічного розвитку підприємства
186-189
33. Агломераційні процеси та інклюзивний розвиток: стратегування і смарт-підхід
190-197