Зміст публікації

1. Функціонування ринку комерційної нерухомості в умовах війни
12-15
2. Організаційно-управлінські процедури визначення шкоди та обсягу збитків нерухомого майна внаслідок російської агресії
16-21
3. Екологічна модернізація на підприємствах будівельної галузі як інноваційна технологія виробництва та управління ними
22-27
4. Маркетинг регіонів як складова стратегії сталого розвитку: виклики, перспективи та інструментарій
28-32
5. Забезпечення просторової інтегрованості України на основі актуалізації інструментів співробітництва регіонів та громад
33-38
6. Ризики у волонтерській діяльності під час війни в Україні
39-43
7. Нормативно-правове забезпечення якості цукрової продукції в Україні
44-49
8. Дослідження прибутковості сфери гостинності: статистичний аспект
50-54
9. Організаційно-економічні та психологічні аспекти управління персоналом як фактор розвитку організації в умовах кризи
55-59
10. Формування стратегії сталого розвитку підприємств в умовах невизначеності
60-64
11. Аналіз інноваційних фінансових інструментів у сучасній українській науковій літературі
65-70
12. Управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами підприємств сфери медичних послуг на основі збалансованої системи показників сталого розвитку
71-77
13. Механізм забезпечення ризикостійкості в системі управління діяльністю підприємств в кризових умовах
78-82
14. Вплив квантових технологій на інноваційні процеси в глобальній економіці
83-89
15. Інвестиційна стратегія – інструмент формування стійких конкурентних переваг підприємств
90-95
16. Формування моделей корпоративної соціальної відповідальності птахівничих підприємств на засадах маркетингу
96-102
17. Сертифікація персоналу як складова бізнес-процесу розвитку працівників ІТ-компаній
103-106
18. Аналіз роботи мікропроцесорної системи керування мостовим краном з використанням оптимальних законів керування
107-112
19. Співвідношення економічних категорій «потенціал підприємства», «ресурсний потенціал», «виробничий потенціал» та «економічний потенціал»
113-121
20. Формування системи управління економічною безпекою бізнесу в глобальному інформаційному середовищі
122-127
21. Управління конфліктами в підприємництві: стратегії, комунікація та лідерство
128-133
22. Мінімізація шуму системи прецизійного охолодження в динамічному режимі роботи електронного апарату
141-145
23. Організаційна культура як основа успішного бізнесу
146-150
24. Вплив факторів глобалізації на людський розвиток
151-156
25. Механізм формування та розвитку брендингу аграрних регіонів
157-161
26. Теоретичні засади циркулярних бізнес-моделей агропродовольчої сфери: класифікація, компоненти та функції
162-165
27. Міжнародна конкурентоспроможность підприємства: структура, чинники та підходи до оцінювання
166-170
28. Засоби державної політики нарощення та ефективної реалізації інвестиційно-інновацій-ного потенціалу в системі економічної безпеки України
171-176
29. Роль особистості у визначенні векторів соціально-економічного розвитку та реалізації державницьких управлінських рішень
177-182
30. Особливості формування ІТ-кластерів в Україні: проблеми та перспективи розвитку
183-188
31. Маркетингове логістичне забезпечення експорту зернових з України за умов воєнного стану
189-196
32. Пенсійне забезпечення в Україні: сучасні тенденції та напрями розвитку
197-201
33. Економічний потенціал нанотехнологій на глобальному ринку
202-207
34. Шляхи відновлення логістики тваринництва на деокупованих територіях України
208-213
35. Альтернативна енергетика в контексті інноваційної відбудови енергетичного комплексу України: управлінський аспект
214-218
36. Критерії забезпечення достовірності даних в аналітичній діяльності
219-223
37. Побудова організаційно-економічного механізму розвитку сільського будівництва
224-227
38. Сучасний стан та проблеми розвитку машинобудівних підприємств України
228-235
39. Аналітичний моніторинг стану виробництва молока в Україні
236-239
40. Прибуток та інвестиційне забезпечення сільськогосподарських підприємств в Україні
240-244
41. Теоретичні засади розробки та реалізації івент-проєктів для торговельних підприємств
245-249
42. Регіональні аспекти формування і використання продовольчого потенціалу підприємств
250-254
43. Розвиток SMART-туризму: міжнародні та регіональні аспекти
255-260
44. Теоретичні аспекти стратегічного розвитку суб’єктів авіатранспортної галузі
265-272
45. Адаптивний механізм розвитку агропродовольчої сфери в умовах глобалізації, інтелектуалізації суспільства та управління змінами
273-277
46. Управління інноваційною діяльністю технологічних та індустріальних територіальних систем
278-286
47. Чинники впливу на формування, стан та ефективність управління ресурсами підприємств індустрії гостинності
287-292
48. Оптова торгівля зерном в умовах інтеграції України в ЄС
293-300
49. Трансформація ролі держави в регулюванні економічних процесів через призму сучасних трендів розвитку світової економіки
301-306
50. Формування агроекономічних компетенцій як пріоритетний фактор стійкого розвитку економіки України
307-312
51. Сучасні засади розвитку та підвищення конкурен-тоспроможності туристичної діяльності Одеської області
313-318
52. Досвід ЄС системи (AKIS) у сегменті аграрного консалтингу та інновацій
319-322
53. Цифровізація бізнесу: міжнародний досвід
323-328
54. Обґрунтування умов реалізації організаційних трансформацій підприємства в контексті його розвитку
329-333
55. Стратегія інклюзивного розвитку як інструмент зниження диференціації доходів населення України
334-339
56. Трансформація управління розвитком підприємства у контексті реалізації принципів інклюзивного розвитку
340-344
57. Вплив інформаційних технологій на економічну безпеку підприємств
345-349
58. Первинне публічне розміщення акцій як інструмент залучення фінансових ресурсів компанією
350-357
59. Формування сприятливих умов для залучення приватного капіталу в післявоєнному відновленні україни
358-362
60. Теоретичні основи обліково-аналітичного забезпечення управління фінансами в агарних підприємствах
363-367
61. Інноваційні технології як драйвери глобального економічного розвитку освіти
368-373
62. Оцінка забезпеченості людським капіталом на тов тк «добра хата»
374-377
63. Особливості формування інформаційної стратегії туристичного підприємства
378-381