1. |
Еволюція економічної думки щодо проблем розвитку й регулювання ринку праці
Олександр ШВЕЦЬ
|
8–16
|
2. |
Інноваційно-інвестиційний потенціал транспортної галузі України
Костянтин ПАВЛОВ, Олена ПАВЛОВА
|
17–24
|
3. |
Дослідження споживчих вподобань щодо вибору та купівлі основних харчових продуктів
Натела Ревазівна Кордзая
|
25–32
|
4. |
Державне регулювання відтворення основного капіталу
Олексій ЄРМОЛЕНКО
|
33–39
|
5. |
Організаційно-економічний механізм ціноутворення на товарному біржовому ринку
Анна ПОДСОХА
|
40–48
|
6. |
Концептуальні основи трактування сутності й оцінювання ефективності податкового контролю в Україні
Сергій СТЕПАНЕНКО, Сергій РУДЕНКО
|
49–56
|
7. |
Механізм прийняття та реалізації управлінських рішень на засадах моніторингу та контролю в менеджменті аграрних підприємств
Ірина ГАВРИЛКО
|
57–63
|
8. |
Туристичний ринок в Україні: тенденції та приховані можливості
Ганна ГАПОНЕНКО, Ірина ШАМАРА, Олена ЄВТУШЕНКО
|
64–72
|
9. |
Перспективи маркетингового розвитку ринку органічної продукції в Україні з урахуванням світових тенденцій
Володимир ПИСАРЕНКО, Анжеліка ЛЬОВИН, Ілля НОЗДРІН, Володимир ЄРМАК
|
73–84
|
10. |
Організація землеустрою в системі управління ресурсним потенціалом аграрного підприємства
Павло МАТВЄЄВ
|
85-91
|
11. |
Вдосконалення методичного підходу до визначення типу організаційної культури
Тетяна ЛЕПЕЙКО, Катерина БАРКОВА
|
92–99
|
12. |
Міжнародні організації сфери розвитку торговельно-економічних відносин в аграрному секторі та ї х вплив
Андрій ХВОСТІКОВ
|
100–106
|
13. |
Роль маркетингового комплексу з просування ІТ–послуг у практиці підприємницької діяльності
Тетяна КУЦЕНКО, Ірина ПАРФЕНТЕНКО, Ольга ЗАІКА
|
107–114
|
14. |
Оцінювання експортного потенціалу підприємства на основі розрахунку інтегрального показника його розвитку
Володимир ВОВК, Олена ГАВРИЛЬЧЕНКО
|
115–122
|
15. |
Логістичні підходи формування зернової експортної стратегії в Україні
Тетяна ЛАРІНА, Олександр ДОРОФЄЄВ, Людмила ЧІП, Олександр РОЙ
|
123–132
|
16. |
Передумови та перспективи розвитку фестивального туризму в Одеській області
Ірина КРУПІЦА, Олексій ЖИГАЙЛО, Оксана БАЙРАЧНА, Марина БІРЮКОВА
|
133–141
|
17. |
Місце України у світових рейтингах розвитку транспортно-логістичної інфраструктури
Світлана БОРТНІК
|
142–151
|
18. |
Розвиток сільськогосподарських кооперативів як організаційно-економічної форми
Ігор КОСТИРКО, Ірина ГУМЕНЮК, Андрій БУТОВ, Степан МАКАРУХА, Олександр ІЛЬЇН
|
152–159
|
19. |
Маркетинг інвестиційних можливостей українських диверсифікованих підприємств
Тетяна ЛЕПЕЙКО
|
160–168
|
20. |
Формування механізмів розвитку учасників банківського сектору в національних економіках різних країн
Максим БАЛАНЮК
|
169–175
|
21. |
Відрядження: документування й відображення в бухгалтерському та податковому обліку
Валерій ПЛАКСІЄНКО, Тетяна ПРИЙДАК, Людмила ЯЛОВЕГА, Ольга ЛЕГА
|
176–189
|
22. |
Електронні ресурси як один з елементів формування та поступу корпоративної культури компанії
Борис ЯЗЛЮК, Юрій СЕНИК
|
190–196
|
23. |
Формування механізму трансформаційних процесів національної економіки на засадах дизайн менеджменту
Інна ІРТИЩЕВА, Наталя ПРОКОПЕНКО
|
197–203
|
24. |
Архітектоніка механізму управління конкурентним потенціалом в забезпечені інноваційно-інвестиційного розвитку суб’єктів агробізнесу
Анна ОРЕЛ, Василь НЕВМЕРЖИЦЬКИЙ
|
204-211
|
25. |
Методи та інструменти стратегічного аналізу операційної діяльності аграрних підприємств
Сергій ПАТЛАТЮК
|
212-219
|
26. |
Виробничо-технологічна реструктуризація як інструмент підвищення ефективності використання основних засобів підприємства
Едуард ЮРІЙ, Тетяна МОСТЕНСЬКА
|
220–227
|
27. |
Сучасні бізнес-моделі розвитку туристично-рекреаційної сфери в Україні
Анастасія АЛІЄВА
|
228–235
|
28. |
Науково-теоретичний зміст і економічна сутність інвестиційної діяльності підприємства
Михайло ГУМЕННИЙ
|
236–243
|
29. |
Моделювання оцінок послуг косметології споживачами
Олександр ДОРОХОВ,
Людмила ДОРОХОВА
|
244–254
|
30. |
Механізми державного управління інформаційним забезпеченням комунікації органів публічної влади
Олександр КОРНІЄЦЬКИЙ, Сергій КАЛІНІЧЕНКО, Вікторія КРАЛЯ
|
255–262
|
31. |
Регулювання регіонального інноваційного розвитку
Наталя ДОБРЯНСЬКА, Володимир ЛАГОДІЄНКО, Людмила ТОРІШНЯ
|
263–270
|
32. |
Експрес-оцінка антикризового потенціалу і визначення доцільності санації будівельного підприємства
Руслан СКУПСЬКИЙ, Інна ВАХОВИЧ, Олена МОЛОДІД, Юрій АНТРОПОВ
|
271–279
|
33. |
Інституційний базис ексклюзивності регулювання регіонального розвитку
Максим МАКСИМЧУК
|
280–287
|
34. |
Методичний підхід до оцінки стану фінансової системи підприємства в умовах забезпечення його економічної безпеки
Галина ТКАЧУК, Сергій РИБАЛКО, Лариса СКЛЯР
|
288–296
|
35. |
Особливості маркетингових комунікацій в інформаційних мережах
Наталя БАБКО, Інна НАУМЕНКО, Софія СПІВАК
|
297–303
|
36. |
Тенденції розвитку бізнес-аналітичних процесів
Олександра МАНДИЧ, Тетяна КВЯТКО, Олена НАГОЛЮК
|
304–311
|
37. |
Роль і значення стимулювання гастрономічного туризму в структурі розвитку регіональних туристичних ринків України
Ганна САРКІСЯН
|
312–320
|
38. |
Ресурсне забезпечення конкурентних переваг агросфери регіону
Наталя ТУРЛЕНКО
|
321–332
|
39. |
Ефективне використання деградованих і малопродуктивних сільськогосподарських земель: аспект планування
Наталія СТОЙКО, Ольга СТАДНИЦЬКА
|
333–341
|
40. |
Кадрова політика організації в системі функціональної підготовки управлінського персоналу
Оксана Костянтинівна БАЙРАЧНА
|
342–348
|
41. |
Методологічні підходи до оцінювання ефективності проведення туристичних подієвих заходів
Микола Миколайович ОГІЄНКО, Альона Володимирівна ОГІЄНКО, Олена Володимирівна ЯКОВУНИК
|
349–358
|
42. |
Стан і перспективи розвитку олійно-продуктового підкомплексу АПК України
Олена ДОВГАЛЬ
|
359–370
|
43. |
Організація процесу стратегічного планування маркетингу та збуту продукції аграрних підприємств
Тетяна Володимирівна Устік
|
371-378
|
44. |
Механізми підвищення конкурентоспроможності та якості продукції підприємств аграрного сектору економіки
Юрій Іванович Данько, Людмила Валеріївна Слюсарева
|
379-387
|
45. |
Господарська діяльність підприємств молокопереробної галузі харчової промисловості України
Руслан МУДРАК
|
388–396
|
46. |
Адаптування закладів вищої освіти до процесу надання освітніх послуг в умовах цифрової трансформації
Ольга Іванівна Гарафонова, Юлія Олександрівна Лазаренко, Людмила Петрівна Дихнич, Людмила Олександрівна Поліщук
|
397-405
|
47. |
Механізм селективного антициклічного регулювання галузей агропромислового комплексу
Тетяна Анатоліївна Кулаковська
|
406-414
|