УДК: 658:005

DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-2-10

Шаповалова Інга
доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки підприємства та організації бізнесу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця
https://orcid.org/0000-0003-1588-3910

JEL classification: M31

Підприємства мають звертати увагу на нові форми комунікації та канали просування свого продукту. Широкими можливостями в процесі дослідження цільових ринків та залучення споживачів є цифровий маркетинг, але не всі представники бізнесу це розуміють або не знаються на його технологічній складовій. Метою дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу в бізнесі в сучасних умовах. Для визначення особливостей цифрового маркетингу на підприємстві слід виходити з того, що головною метою маркетингових комунікацій є привернення й утримання уваги, а також слід зацікавити свою цільову аудиторію, створити позитивний імідж бренду та збільшити продажі продукту. Розглянуті сучасні тенденції у цифровому маркетингу, зокрема пов’язані з переносними технологіями, обробкою великих масивів даних, мобільними додатками, чат-ботами, блокчейном тощо. Виявлені особливості застосування маркетингових комунікацій промислових підприємств при виході на зовнішній ринок в умовах цифровізації.

Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингові комунікації, диджиталізація, цифрові технології, реклама, прибуток, соціальна відповідальність.

Список літератури

  1. Muzyka B. Top 12 Marketing Technology Trends for Startups in 2023 (28 December 2022). Tech Magic. URL: https://www.techmagic.co/blog/top-marketing-technology-trends/
  2. Brand Trust: Optimism or Cynicism Ahead in 2022? The Dieringer Research Group. URL: Brand Trust: Optimism or Cynicism Ahead in 2022? | DRG Blog (thedrg.com)
  3. Digital-маркетинг і його важливість для бізнесу. Сайт Вікна. URL: https://vikna.if.ua/cikavo/120271/view
  4. Бойко С. SEO Та Digital-Маркетинг: Ключові Стратегії Для Успішного Просування Вашого Бізнесу В Інтернеті. ГО Ліга справедливості України. URL: https://vinnychany.info/ukraine/seo-ta-digital-marketynh-kliuchovi-stratehii-dlia-uspishnoho-prosuvannia-vashoho-biznesu-v-interneti/?gclid=Cj0KCQjw7aqkBhDPARIsAKGa0oLgM4 fqD-5-zl8Dph8h5al4N3Mfl-66IGDVwa68BLs9LzobRDnUAMAaAh_vEALw_wcB
  5. Витвицька, О., Суворова, С., Корюгін, А. Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємництва в умовах війни. Економіка та суспільство, Вип. 40. 2022. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-66
  6. Власенко Т.А., Ревенко О.В. Особливості цифрової трансформації бізнесу в умовах невизначеності. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, Том 27, Випуск 3(93), 2022. С. 44-49. DOI: https://doi.org/10.32782/2304-0920/3-93-8
  7. Кравцова А., Янчук Т. Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Серія: Економічні науки. 2018. № 2 (11). С. 75-81.
  8. Лазоренко Т., Шолом І. Діджиталізація як основний фактор розвитку бізнесу. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : зб. тез. доповідей I Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 квіт. 2020. р.). Київ, 2020. Вип. № 1. C. 50-51. URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/201186

Статтю було отримано 25.02.2023