УДК: 658:005
DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-2-10
JEL classification: M31
Підприємства мають звертати увагу на нові форми комунікації та канали просування свого продукту. Широкими можливостями в процесі дослідження цільових ринків та залучення споживачів є цифровий маркетинг, але не всі представники бізнесу це розуміють або не знаються на його технологічній складовій. Метою дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу в бізнесі в сучасних умовах. Для визначення особливостей цифрового маркетингу на підприємстві слід виходити з того, що головною метою маркетингових комунікацій є привернення й утримання уваги, а також слід зацікавити свою цільову аудиторію, створити позитивний імідж бренду та збільшити продажі продукту. Розглянуті сучасні тенденції у цифровому маркетингу, зокрема пов’язані з переносними технологіями, обробкою великих масивів даних, мобільними додатками, чат-ботами, блокчейном тощо. Виявлені особливості застосування маркетингових комунікацій промислових підприємств при виході на зовнішній ринок в умовах цифровізації.
Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингові комунікації, диджиталізація, цифрові технології, реклама, прибуток, соціальна відповідальність.
Список літератури
- Muzyka B. Top 12 Marketing Technology Trends for Startups in 2023 (28 December 2022). Tech Magic. URL: https://www.techmagic.co/blog/top-marketing-technology-trends/
- Brand Trust: Optimism or Cynicism Ahead in 2022? The Dieringer Research Group. URL: Brand Trust: Optimism or Cynicism Ahead in 2022? | DRG Blog (thedrg.com)
- Digital-маркетинг і його важливість для бізнесу. Сайт Вікна. URL: https://vikna.if.ua/cikavo/120271/view
- Бойко С. SEO Та Digital-Маркетинг: Ключові Стратегії Для Успішного Просування Вашого Бізнесу В Інтернеті. ГО Ліга справедливості України. URL: https://vinnychany.info/ukraine/seo-ta-digital-marketynh-kliuchovi-stratehii-dlia-uspishnoho-prosuvannia-vashoho-biznesu-v-interneti/?gclid=Cj0KCQjw7aqkBhDPARIsAKGa0oLgM4 fqD-5-zl8Dph8h5al4N3Mfl-66IGDVwa68BLs9LzobRDnUAMAaAh_vEALw_wcB
- Витвицька, О., Суворова, С., Корюгін, А. Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємництва в умовах війни. Економіка та суспільство, Вип. 40. 2022. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-66
- Власенко Т.А., Ревенко О.В. Особливості цифрової трансформації бізнесу в умовах невизначеності. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, Том 27, Випуск 3(93), 2022. С. 44-49. DOI: https://doi.org/10.32782/2304-0920/3-93-8
- Кравцова А., Янчук Т. Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Серія: Економічні науки. 2018. № 2 (11). С. 75-81.
- Лазоренко Т., Шолом І. Діджиталізація як основний фактор розвитку бізнесу. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : зб. тез. доповідей I Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 квіт. 2020. р.). Київ, 2020. Вип. № 1. C. 50-51. URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/201186
Статтю було отримано 25.02.2023