УДК 334-044.247:338.47
JEL classification: L 22
Анотація
Партнерські відносини виступають головним вектором розвитку сфери зв’язку й інформатизації. Партнерство повинно проявлятися у досягненні рівноправних взаємовигідних відносин між партнерами у досягненні спільної мети. Вибір бізнес-партнера ґрунтується на таких критеріях: надійність, стійкість й якісність. Складовими потенціалу інтеграції інтересів мають виступати фінансова, клієнтська, бізнес-процесна й інтелектуальна, які необхідні для оцінки надійності бізнес-партнера. При інтеграції підприємств сфери зв’язку й інформатизації доцільно проводити аналіз за такими аспектами діяльності потенційного бізнес-партнера як: соціокультурний, науково-технологічний, організаційний, фінансово-економічний, територіальний та юридичний.
Ключові слова: партнерські відносини, бізнес-партнерство, інтеграція, сфера зв’язку, інформатизація.
Список літератури
- Иванова Р. Х. Маркетинг партнёрских отношений как важнейшая составляющая бизнеса. Бизнес Информ. 2006. № 7. С. 76–81.
- Корчунов Д. Организация процессов по работе с клиентами. Отдел маркетинга. 2005. №3. С. 24–26.
- Карделл С. Стратегическое сотрудничество : Креативный бизнес-курс: пер. с англ. К. Ткаченко. М. : ФАИР-ПРЕСС. 2004, 256 с.
- Портер М. Конкуренция : пер с англ. М. : Издательский дом «Вильямс», 2006. 608с.
- БалабаницьА. В. Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприємств. Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі. № 3. С. 82-93.
- КузнєцоваК. О., Храмцова М. В. Особливості пошуку зарубіжних партнерів для здійснення міжнародної діяльності підприємств інформаціно-комунікаційної галузі. Актуальні проблеми економіки та управління. № 13. URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/153854/153429.
- ЛітітанскасІ. Ю. Методи дослідження існуючих та потенційних партнерів підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2014. № 2. С. 194-200.
- ОльшевськийІ. Як знайти «свого» бізнес-партнера. Інтерфакс-Україна. 20 липня 2017. URL: https://biz.nv.ua/experts/kak-najti-svoego-biznes-partnera-1517181.html.
- Wilson T. and Jantrania S. Understanding the value of a relationship. Understanding Business Markets: Interaction, Relationships and Networks. Second edition. L. : The Dryder Press. 1997. Р. 288-304.
Статтю було отримано 23.06.2018