УДК: 379.85(510)
DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-1-43
JEL classification: H51; I10; L83
Міжнародний туризм – один із важливих механізмів включення економіки Китаю у світове господарство. Внутрішній туризм, за масштабами розвитку якого Китай входить до числа світових лідерів. Все це робить дослідження специфічних рис розвитку туризму в Китаї дуже актуальним. Китай встановлює внутрішні та міжнародні стандарти та нормативи для регулювання туристичної галузі. Законодавство включає в себе правила безпеки та якості послуг, візові вимоги, а також заходи щодо збереження природних та культурних ресурсів. Китай є членом міжнародних туристичних організацій, таких як Всесвітня туристична організація (UNWTO), що виступає компонентом обміну досвідом та впровадженням міжнародних стандартів. Китай враховує міжнародні стандарти та найкращі практики у сфері, щоб підняти якість послуг, забезпечити безпеку та комфорт туристам. Китай активно розвиває як внутрішній, так і міжнародний туризм. Це надає бажання розвивати власні туристичні ресурси та привертати увагу іноземних відвідувачів. Китай здійснює заходи з контролю та стандартизації туристичної діяльності через ліцензування та інші механізми. Це спрямовано на забезпечення якості та безпеки туристичних послуг. Стратегія розвитку туризму в Китаї також сприяє включенню культурного обміну через туризм, що посилює взаєморозуміння та розвиток дипломатичних відносин. З огляду на важливість екологічної стійкості Китай враховує заходи для збереження природних ресурсів та природних місць. Загалом міжнародне регулювання туристичної діяльності в Китаї підкреслює бажання країни забезпечити стабільний, безпечний та сталий розвиток туризму, сприяючи як внутрішньому, так і міжнародному туризму. Враховуючи ці аспекти, можна сказати, що Китай виявляє зацікавленість у співпраці з міжнародним співтовариством та дотриманні міжнародних стандартів для підвищення конкурентоспроможності свого туристичного сектору, забезпечення задоволення та безпеки туристів.
Ключові слова: туризм, Китай, міжнародне регулювання, подолання бідності, внутрішній та зовнішній туризм.
Література
- Гомов Д.В. Туристична індустрія Китаю: сучасний стан та перспективи розвитку (за матеріалами інтернет-джерел). URL: http://pritsak-center.com/book/Issue_2-3/45_Gomov.doc.
- Комар Н.В. Фактори туристичної привабливості Китаю. Вісник асоціації докторів філософії України. 2019. № 1. URL: http://aphd.ua/publication-40/.
- Єрмаченко В.Є. Перспективи застосування у вітчизняній економіці досвіду перетворень туристичної галузі Китаю. Чернігівський науковий часопис. Серія 1: Економіка і управління. 2019. № 1. С. 25–38.
- Парфіненко А.Ю. Туристична політика зарубіжних країн: підручник. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2015. 220 с.
- China National Tourism Administration. URL: https://www.travelchinaguide.com/tourism/2015statistics/outbound.html.
- Forum «Countries and Their Cultures». URL: http://www.everyculture. com/Bo-Co/China.html.
- Statistical Communiqué of the People’s Republic of China on the 2017 National Economic and Social Development. URL: http://www.stats.gov.cn/english/PressRelease/201802/t20180228_1585666.html.
- Xu F., Wang S. China’s Outbound Tourism-Emerging Trends and Features in the Second Decade of the 21st Century. Perspectives in Asian Leisure and Tourism. 2014. Vol. 2. Issue 1. P. 1-
- Dobrianska N., Sarkisian G., Krupitsa I., Byrka Analysis of the international market of enotourism services. Food Industry Economics. 2022. № 14(1). Р. 80-85. DOI: https://doi.org/10.15673/fie.v14i1.2271.
- Lagodiienko V., Sarkisian H., Dobrianska N., Krupitsa I., Bairachna O., Shepeleva O. Green Tourism as a Component of Sustain-able Development of the Region. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Developmente. 2022. Vol. 44. № 3. Р. 254-262. DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2022.26.
- Китай чорно-білі фото. URL: https://www.google.com/search.
Статтю було отримано 14.01.2024