УДК 658.8:004

DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2025-1-31

Прокопенко Сергій Олександрович,
здобувач третього освітнього рівня спеціальності D5 «Маркетинг»,
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
https://orcid.org/0000-0003-0718-4917

JEL classification: M31

У статті проведено дослідження існуючих підходів до формування диджитал-інструментів маркетингу. На основі отриманих результатів було запропоновано власний методичний підхід, який передбачає постійний цикл тестування, аналізу та оптимізації маркетингових стратегій. За основу було взято ітераційний підхід, який дозволяє постійно оновлювати диджитал-інструменти маркетингу, які використовуються для розвитку креативних індустрій. Отримуючи дані від маркетингового дослідження ринку та постійного моніторингу, відбувається налаштування інструментів під поточний стан. Так відбувається при кожній ітерації, що дозволяє суб’єктам господарювання адаптуватися до змін у поведінці аудиторії та ринкових умовах, забезпечуючи гнучкість і ефективне використання ресурсів. Запропоновано рекомендації для впровадження цифрових інструментів у креативні індустрії.

Ключові слова: диджитал-інструменти маркетингу, маркетингові комунікації, креативні індустрії, стратегія.

Література

  1. Євтушенко О. В., Гапоненко Г. І., Шамара І. М. Сучасний стан та перспективи використання інноваційних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України. Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2022. Вип. 15. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2022-15-10.
  2. Новікова О., Азьмук Н. А., Шастун А. Д. Розвиток креативних індустрій в Україні в контексті становлення цифрової економіки. Modern transformations in economics and management, 2021. С. 84-88.
  3. Видря Є. В., Перерва П. Г. Креативні технології digital-маркетингу Інтелектуальна власність в креативних індустріях: зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. “Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії”, 12 листопада 2021 р. / ред. О. Ф. Дорошенко [та ін.]; Київ, Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України. С. 28-35.
  4. Шкодіна І. В., Кондратенко Н. Д., Щукіна А. М. Креативна індустрія 4.0: тенденції та трансформації в епоху цифро-візації. Вісник соціально-економічних досліджень. 2023. Вип. 18. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2023-18-03.
  5. Галкін Т., Артеменко Л. Інструменти діджитал маркетингу. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІI Міжнародна науково-практична конференція. 2022. URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/271889.
  6. Мазур О., Квітка С. Вплив цифрової трансформації на розвиток креативних індустрій. Аспекти публічного управління. 2024. Том 12, № 1. URL: DOI: https://doi.org/10.15421/152416.
  7. Продіус О. І., Донецькова В. А. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні. Маркетинг і цифрові технології. 2022. №1. DOI: https://doi.org/15276/EJ.01.2022.7.
  8. Новікова О. Ф., Азьмук Н. А. Шастун А.Д. Розвиток креативних індустрій в Україні в контексті становлення цифрової економіки. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-064-3-19.
  9. Tevi A., Parker J., Koslow S. et al.Creative performance in professional advertising development: The role of ideation templates, consumer insight, and intrinsic motivation.  of the Acad. Mark. Sci. (2024). DOI: https://doi.org/10.1007/s11747-024-01063-4.
  10. Smailhodžić E., Berberović D. Digital Creativity: Upgrading Creativity in Digital Business. In: Soltanifar M., Hughes M. Göcke, L. (eds) Digital Entrepreneurship. Future of Business and Finance. Springer, Cham. 2021. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-53914-6_9.

Статтю було отримано 04.01.2025